مشتریان اکنون می توانند پسماندهای خود را بصورت آنلاین و تنها با استفاده از چند کلید و ماوس در فضایی کاملاً ساده و بسیار سریع مدیریت و ساماندهی نمایند. PAS تلاش می نماید تا تمرکز مخاطبان خود را بر امور مهم، با فراهم نمودن زیر ساخت ها، هموار و آسان سازد.
سرویس پورتال مشتریان، خدمتی برای مشتریان به منظور پایان دادن به ارتباطات وقت گیر تلفنی و کاغذی جهت مدیریت پسماند است. مشتریان اکنون می توانند پسماندهای خود را بصورت آنلاین و تنها با استفاده از چند کلید و ماوس در فضایی کاملاً ساده و بسیار سریع مدیریت و ساماندهی نمایند و یک برنامه منظم و منسجم برای تحویل، بسته بندی، حمل و نقل و در نهایت مدیریت پسماندهای خود داشته باشند. مشتریان همچنین قادر خواهند بود تاریخچه و وضعیت سفارش و اطلاعات خود را مشاهده، بازیابی و بررسی نمایند. با استفاده از این سرویس، امکان نظارت بر کل سیستم سفارش پسماند، مرور مداوم و کلی از مقادیر و زمان تحویل فراهم شده است. PAS تلاش می نماید تا تمرکز مخاطبان خود را بر امور مهم، با فراهم نمودن زیر ساخت ها، هموار و آسان سازد.
مزایای مشتریان: