پورتال مشتریان (همکار آنلاین)

مشتریان اکنون می توانند پسماندهای خود را بصورت آنلاین و تنها با استفاده از چند کلید و ماوس در فضایی کاملاً ساده و بسیار سریع مدیریت و ساماندهی نمایند. PAS تلاش می نماید تا تمرکز مخاطبان خود را بر امور مهم، با فراهم نمودن زیر ساخت ها، هموار و آسان سازد.

سرویس پورتال مشتریان، خدمتی برای مشتریان به منظور پایان دادن به ارتباطات وقت گیر تلفنی و کاغذی جهت مدیریت پسماند است. مشتریان محترم اکنون می توانند پسماندهای خود را بصورت آنلاین و تنها با استفاده از چند کلیک در فضایی کاملاً ساده و بسیار سریع مدیریت و ساماندهی نمایید و یک برنامه منظم و منسجم برای تحویل، بسته بندی، حمل و نقل و در نهایت مدیریت پسماندهای خود داشته باشند. مشتریان محترم  همچنین قادر خواهند بود، تاریخچه و وضعیت سفارش و اطلاعات خود را مشاهده، بازیابی و بررسی نمایند که آیا مدیریت پسماند واحد خود در حال پیشرفت یا تکمیل شده است. با استفاده از این سرویس، امکان نظارت بر کل سیستم سفارش پسماند، مرور مداوم و کلی از مقادیر و زمان تحویل فراهم شده و هیچ چیز نمی تواند باعث هرج و مرج در امور مشتریان شود؛ در حالی که PAS تلاش می نماید تا تمرکز مخاطبان خود را بر امور مهم، با فراهم نمودن زیر ساخت ها، هموار و آسان سازد. 

چکیده خدمات PAS برای مشتریان:

+  عملیاتی سریع، ساده و آسان

+  کاهش هزینه های رفت و آمد اداری و ارتباطی،  

+  ­صرفه جویی در زمان

+  ارائه اطلاعات در مورد وضعیت اجرای دستورات مشتریان

+  یک سیستم سفارشی استاندارد در هر موقعیت مکانی  

+  ارائه گزارش پیشرفت و گواهی امحاء

+  برخورداری از تخفیف ها و هدایای استفاده از پرداخت الکترونیکی 

+  یک سیستم به روز در حیطه مهندسی محیط زیست در کشور

+  تخفیف ویژه 10 درصدی برای مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال 1397 با استفاده از این سیستم مشتری PAS  می شوند. جهت ثبت نام و همکاری با ما از این لینک استفاده نمایید.