الکترونیکی نمودن کل فرآیند

مبنای پیشرفت ما در PAS، ارائه تکنولوژی هایی است که باعث مرتفع شدن مشکلات مربوط به هزینه های مالی و تلف شدن زمان مشتریان محترم شود. در این خصوص شرکت پارس آرمان سمنان، تکنولوژی پورتال جامع مشتریان را جهت تسهیل مشکلات فوق در فرآیند یکپارچه مدیریت انواع پسماند ارائه نموده است.

سرویس پورتال مشتریان، خدمتی برای مشتریان به منظور پایان دادن به ارتباطات وقت گیر تلفنی و کاغذی جهت مدیریت پسماند است. مشتریان محترم اکنون می توانند پسماندهای خود را بصورت آنلاین و تنها با استفاده از چند کلید و ماوس در فضایی کاملاً ساده و بسیار سریع مدیریت و ساماندهی نمایید و یک برنامه منظم و منسجم برای تحویل، بسته بندی، حمل و نقل و در نهایت مدیریت پسماندهای خود داشته باشند. مشتریان محترم  همچنین قادر خواهند بود، تاریخچه و وضعیت سفارش و اطلاعات خود را مشاهده، بازیابی و بررسی نمایند که آیا مدیریت پسماند واحد خود در حال پیشرفت یا تکمیل شده است. با استفاده از این سرویس، امکان نظارت بر کل سیستم سفارش پسماند، مرور مداوم و کلی از مقادیر و زمان تحویل فراهم شده و هیچ چیز نمی تواند باعث هرج و مرج در امور مشتریان شود؛ در حالی که PAS تلاش می نماید تا تمرکز مخاطبان خود را بر امور مهم، با فراهم نمودن زیر ساخت ها، هموار و آسان سازد. 

چکیده خدمات PAS برای مشتریان:

  • عملیاتی سریع، ساده و آسان
  • کاهش هزینه های رفت و آمد اداری و ارتباطی،  
  • صرفه جویی در زمان
  • ارائه اطلاعات در مورد وضعیت اجرای دستورات مشتریان
  • یک سیستم سفارشی استاندارد در هر موقعیت مکانی  
  • ارائه گزارش پیشرفت و گواهی امحاء
  • برخورداری از تخفیف ها و هدایای استفاده از پرداخت الکترونیکی 
  • یک سیستم به روز در حیطه مهندسی محیط زیست در کشور
  • تخفیف ویژه 10 درصدی برای مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال 1397 با استفاده از این سیستم مشتری PAS  می شوند. جهت ثبت نام و همکاری با ما از این لینک استفاده نمایید.